8 december...

8 december....
Vilket betyder att det är 16 dagar kvar till julafton (15 kvar till min födelsedag)
Det här med julklappar mina vänner...
Dags att ta tag i det på riktigt nu :S

Jag undrar... Kan det vara så att det är fel på min eftersändning på posten, eller har jag inte bara fått nån post på en hel vecka!? Och för övrigt när vi är inne på postämnet.... Julkort?! Ska det va nödvändigt...

Suck, vad händer med mig?! Jag brukar ju alltid vara julig och skicka fler julkort än jag behöver, fixa o trixa inför jul... Men inget sånt i år?! Hmm, får jobba lite på min julkänsla med...



hmm, nä rise o shine nu




Journey - don't stop believing   GRYM gladlåt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0