And it burns burns burns...

... the ring of fire, the ring of fire...

(bara en helt ointressant parentes, om jag hade levt på den tiden då Johnny Cash var ung, så har jag en stark känsla av att han skulle vara min drömkille, bad boy som han är)

(Hmm, en parentes till parentesen, angående bad boys, så har jag nästan, märk väl nästan, lagt dom bakom mig. dom är inte lika roliga längre(?)! Tacka vet jag dom snälla fina killarna, som behandlar en som en prinsessa, mer sånt)

Helgen har vart lugnt, hejja mej för det. Blev Lips och Guitar Hero hos Malin o Karl i går och i fredags somnade jag typ framför tv:n... Blir till att ladda upp för nyår, som kommer att tillbringas i vetlanda, efter många om och men (män(?) ;))
Som den leknörd jag är, så vet jag om att det är jag som kommer att stå surt och stampa med foten i golvet på nyårskvällen om ingen leker dom lekarna som jag har förberett :) Fast jag har en plan *moahahahaha*
Planering hos Druttski imorn i a f =) Jag kan även tänka mig att ta på mig att fixa dessert, har ju upptäckt mitt bakintresse =)

Nä mina vänner, Stieg Larsson kallar (en författare), som har skrivit boken jag läser nu... Det är ju inte så att han är här och kallar på riktigt... Han är ju död för övrigt... Klartext är ju alltid bäst, inte sant Emma ;P


No promises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0