guitar HERO

Jönköping igår va grymt!
En hel dag me min kära syster är absolut inte fel!
Mamma och pappas julklappar är i stort sett färdiga.
Jag är färdig med min svågers julklapp.
Och de andra har jag börjat planera upp :)
Kanske hinner med alla julklappar ändå!!!

Jobbade lite igår när jag kom hem...
En liten beställning, gick väldigt bra.

Dagen idag ska jag ägna åt tvätt, fika med Mickis OCH att spela guitar hero!
Har fått tillgång till det nya spelet och där är det MASSA bra låtar!
Så idag måste jag lära mig att spela på medium, för det är inte alls coolt att spela på easy!
Oerhört viktig dag mina vänner, från easy till medium!

Återkommer med rapportering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0