julkänsla!

Åh, vilken effektiv dag!
Efter mitt deppande över min icke-existerande julkänsla tvättade jag, sen strök jag, sen lagade jag mat, sen letade jag recept, sen bakade jag, sen åkte jag ner på stan o köpte en julklapp, men hittade desto fler som jag ska köpa...
Jag tror jag vet kärnan till min tveksamma julkänsla: inslagspapper!!!
Jag brukar ju alltid slå in mina paket i fina papper, olika snören, stjärnor, hjärtan, små julgranskulor...
Jag har INTE slagit in ett enda paket än! Det är DÄRFÖR!
Så nu måste jag hitta fina grejer! Inget sånt där papper med en massa krafs på!! Utan fina enfärgade papper med olika snören och detaljer! Nu jäklar ska jag hitta julfeeling!


För övrigt har jag ätit lyxmiddag idag! Lammfärsbiffar med klyftpotatis, sås med soltorkade tomater, vitlöksbröd, grekisk sallad, stekta tortillas med fyllning... MUMS*
Så nu, en promenad senare känner jag mig redo för sängen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0