Julkänslan...

...lyser med sin frånvaro...
Trots alla julbord, trots all julmusik, trots alla ljus, trots julklappsinköp och inslagning, trots julgodisbak?
Vad är problemet?
Vädret? Kanske lite, just nu kunde det lika gärna vara en tidig vårdag, och så ska det inte va!
Jag vill ha snö!
Egentligen så tror jag att det ligger lite i att min adventstjärna inte är uppe, att mina ljus inte är tända, att min adventsljusstake inte är pyntad... Saknar min lägenhet lite...

Aja, jobbar sista julbordet idag, sen så är det julstress de luxe, i a f på måndag så då kanske det känns lite =)
Tjejkväll på måndag med, ska bli riktigt riktigt kul!!

O på tisdag fyller jag hela 23 år, denna makabra ålder ;)
hihi*

Nä, iväg mot julbordet...


Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0