Kalassöndag!

Mycket jobb de senaste dagarna, men timmar är bra =)

Hann med en liten utgång igår med =) Väldigt kul att va ute me Malin, va för tjyven år och dag sen!!
Blir så förvirrad här i Vetlanda... Folk säger massa saker, bara slänger ur sig kommentarer...
Och sen: "jag bara skoja"
Frågan är om dom gör det...
Och den egentligen frågan är, varför undrar jag från första början?
Vad är det som gör att jag bryr mig, och bryr jag mig egentligen?
Är det inte så att jag rätt så fort låter det rinna av mig, och bara vet att den kommentarer skapade en rätt konstig situatiion...

Jo det är nog så...


Hur eller hur va det kul, och jag lovar er att aldrig har jag hört mitt namn sägas så många gånger under en kväll!
Haha*

Nu ska jag iväg på ett till kalas...

Tjohej*



*minnen*


Kommentarer
Postat av: Tilda

nice! Bra fotograf! ;)

2008-12-08 @ 21:16:19
URL: http://ladymidnight.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0