Skitjulgodisbak!

ÅHHHH!
Här sprang man runt som en toka på stan igår för att hitta ALLT till detta julgodis!
Och vad händer... Total kaos!
Vi lyckades med en sort... EN SORT!
Blir att ta nya tag, för tro mig, ikke ska jag bli nedslagen av gamla nötter och för hård smet! IKKE!

Det är snö nu i a f :)
Det är mysigt!
Ska åka iväg o jobba snart, så måste göra mig i ordning lite!


Har en sån gullig syster!! Hon hade köpt en namnsdagsdagspresent som väntade på mig i köket när jag vaknade =)


Grattis på min namnsdag, och grattis alla andra Malin =)

Kommentarer
Postat av: Evelina Kungen

Malin! Fy faan vilken snygg blogg på en ännu snyggare tjej! Vad glad jag blir, nu kan jag hålla mej ajour m dej heeeela tiden, och därmed kanske mitt samvete kan dövas liiite då jag är så dålig på att maila och också stilla min nyfikenhet över hur du mår/gör/är osv :) Bra ju!!

Ha det bäst och skriv på. Kanske en dejt i jul, du är i vetl-hooden eller?!



Och du! Grattis på namnsdagen! :)

Ciao puss kram tjena halla bye

2008-12-10 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0