"To the selected SEB Trainees 2009!"

Åh att man får rysningar i hela kroppen när man får ett mail med den rubriken!!
Plötsligt känns allt annat inte så viktigt... Jag SKA lyckas!
Har jag kommit såhär långt ska jag ta mig tjyven göra ALLT för att ta mig längre!!
The sky is my limit!

Jag har jobbat som en galning denna veckan! Inte så många dagar, men timmar däremot!!
17 timmar i fredags! 8.00-01.00. Sjukt mör i hela kroppen!
Hade en väldigt bra lördag på stan me Malin, Lina o charmtrollet Gideon! Pepparkakspussar som inte går av för hackor =) Var ledig hela lördagen så det blev utgång! Jättekonstig förfest!! Hotellet sedan, och jag borde kanske tänkt en eller arton gånger till innan jag körde på det racet... Aja, ni vet vad dom säger: bytt är bytt och kommer aldrig igen!
Kvällen slutade med "att jag dog på fläcken" hahaha! Näe kvällen slutade bra ;)

Dagen idag har tillbringats i bara bra sällskap! Jag har gjort budget, kollat på innebandy, kollat på mer innebandy (grattis Sävsjö, attans Sverige), hämtat mat på Mc. Och när jag nu kom hem så hade jag fått mail från SEB!
Jag längtar så jag dör till 12:e januari! Första veckan blir som sagt i Stockholm, vi ska vara på ett konferensställe i två dagar, och sedan på SEB:s huvudkontor dom andra två och en halv dagarna... Börjar bli lite nervös, men gud va kul det ska bli!!



För övrigt har jag fått världens töntigaste men härligaste låt på hjärnan hihi ;)


"Jag är en supersmart..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0