Varför....

... är det alltid så att om man vet om att man ska upp och göra något speciellt dagen efter, varför sover man så sjukt dåligt under natten!
Som idag, eller inatt rättare sagt. Jag visste att jag hade en ordentlig långdag framför mig imorn (läs idag) och somnar vid ca elva... Vid tio över två vaknar jag tänder lampan går upp och börjar plocka ihop kläder... Inser att klockan är vad den är, suck bara att lägga sig igen... Somnar.... Vaknar 02.40... Somnar... Vaknar... Somnar.... Vaknar... Somnar... Med jämna mellanrum under HELA natten... Slutligen vaknar jag vid 05.50 och får för mig att jag har ställt om klockan på mobilen i sömnen och alltså börjar om tio minuter... Upp och sätter på radion, inser att klockan är 05.50... Går till sängen, somnar som en stock, bara för att klockfan ska ringa 20 minuter senare och jag är tvungen att gå upp, TOTALT SLUT!!

Så nu, nu har jag jobbat 14,5 timmar och ungefär suttit ner sammanlagt 45 minuter under hela dagen!
Sjukt trött, så nu går jag och lägger mig...



Uppsnärjd i det blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0