åh suck!

Tentafredag... igen
Sjuuukt trött på dessa fredagar nuförtiden, men detta är ju som tur den sista på i a f... några veckor :)
Så välfärsteori och cost-benefit tenta imorn
hejja mig*

MÅSTE fan gå bra bara!!

Ont i nacken med, och ont i ryggen, och ont i  örat, och ont i huvudet... lite synd om mig allt!

Fick lite ekonomisk panik idag!
Lyssnade av min teleräkning, hopppla!
Lite mindre bra*

Meeen, orka!

Skulle hållt mig hemma imorn egentligen, men nu lockade Sanna med lite melodifestival och vin och kex...
Så blir väl lite fest i a f...
Kan man va värd efter nationalekonomin...
Men det blir lugnt, för måste plugga på söndag...
OCH mitt nya projekt startar på söndag med!

Woohhooo*
Sjukt kul!

Nej nu ska jag plocka vidare, laga mat och kolla LITE till på övningstentor!


Puss å hejje  


-am I a fool to think that there's a little hope-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0