FUCK YOU RIGHT BACK!

Jag må vara värdelös på allt vad gäller killar, förhållanden, flörttekniker, spela svårfångad etc etc etc...

MEN JAG ÄR FAN GRYM I SKOLAN!
- Jag sätter två omtentor i Nationalekonomin
- Lämnar in en hemtenta inom redovisningsteori som är på 1.5 hp
- Seminarie på hemtentan
- Gör tre inlämningsuppgifter
- Gör två artikelgranskningar
- En salstenta inom koncernredovisning och lagar och normer
ALLT detta inom fem veckor OCH JAG KLARAR ALLT!!!!

Herregud! Jag är så lycklig! Allt mitt panikpluggande och icke-festande har verkligen visat sig göra nytta!

Tänker inte säga annat än som Katrin Schulman:
FUCK YOU RIGHT BACK



För övrigt så är jag förbannat arg, men hämnden är ljuv som vi säger.... ;)

→ And you can't handle me!

Nej nu mina vänner tänker jag ägna min dag åt att vara lycklig!

Sjukt mycket kärlek till er! ♥

Förutom till dig:
Fuck YOU right back!

Kommentarer
Postat av: Machuna

Grattis till dej till allt du klarat.

Kom hem snart igen. Så vi kan flumma lite :P

Och vi pissar på han! Eller va säger du?!

Kram på re

2008-02-27 @ 22:18:06
URL: http://machuna.blogg.se
Postat av: Michis

ja, du e fan GRYM malin :) blev peppad o inser att det går om man bara vill! ooh ja hämnden är ljuvligt ljuv ;)

2008-02-28 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0