hahaha!!!!

Jag har uppäckt den grymmaste bloggen: KATRIN SCHULMAN!
Tjejen är grymt skön!!
Som tur är, så är inte hon som hemsidan där hennes blogg ligger, bara allmänt frispråkig!

Det sämsta är att hennes blogg ligger under www.stureplan.se
Efter mina flitiga besök så har jag numera en direktlänk när jag börjar skriva adressen, men av ren tristess så gick jag in på huvudsidan... Och på något osmart reportage om vilka som va det viktigaste namnen just nu... Listan toppas av E-type! Ehhhh what! han slår Robyn som kommer på andra plats, jag menar seriöst?!

men ändå, det roligaste kan vara den personen som de listar som mest ute:

"1. Aleksander Perski, stressforskare
Stressforskaren Aleksander Perski klagar på de nya "vakenpillrena" och manar till vila och återhämtning - allt som Stureplan är mot. Ett ljus som brinner dubbelt så starkt brinner visserligen bara hälften så länge, men imponerar åtminstone på de andra ljusen under tiden. "


Jag tycker det är så skönt att som verkligen visar vad som är viktigast på Stureplan: AVUNDSJUKA!
VIlken tur att dom kan imponera på någon annan där när de förstör sitt liv, på att ta vakenpiller för att kunna festa!
Ta dom i så fall när det faktiskt gäller, kanske vid tentaplugg??


Göteborg toppar min lista!
Mysig stad, sjukt skön dialekt, bra uteställen, fina killar (Daniel Da Silva som ett exempel) MUMS!




Tenta imorn, utan vakenpillar, hejja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0