Håhåjaja... Tenta imorn då...

Blev ingen träning!
Dock ett löppass!
Jag är fortfarande lika förvånad när jag ger mig ut o springer!
Men skönt va det!
I med "dödsmetall" i lurarna och stega på tills blodet pumpar i öronen och hjärtat är i halsgropen!
(Visserligen är det inte så många steg för mig tills det gör det, kass kondition)
Fick i a f ut mina aggressioner!!!
ÅHHHH, men jag blir så arg så fort jag tänker på det!
Usch, löst folk!

Tenta imorn klockan 08.00...
Känns som om jag har koll på uträkningen när det gäller koncernredovisningen, meeeen det kan ju komma vilka teorifrågor som helst :S
Aja, får se hur det blir imorn med den saken......

Näe nu ska jag ta o knyta mig...
(Med två lampor tända och tre alarmtider)
Puss Mig


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Lycka till på tentan baby!

2008-02-20 @ 23:56:12
URL: http://tzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0