HEJJA RONGEDAL

JAAAAAAAAAA

Carola gick inte vidare, inte direkt i a f.....
HAHAHAHAHAHAHA
Jag blir så lycklig!!
DOCK, dock, dock är det så sorgligt, för Andreas Johnson är en utav mina favoriter någonsin!
Hans fina fina ögon och sin originella röst! ANDREAS, sjung aldrig mer med Carola, jag kan inte rösta på dig då!

The Nicole, oj så pinsam!
Lasse Lindh, älskar din röst, men melodifestival, näääe. Leverera myshitar som Svenska Hjärtan i stället =)
Han den där killen... Kopia av Jimmy Jansson med dålig hållning....
Andra generationen... Njäääe.... O sjukt dåligt "trummtyg" som inte håller en låt ens
Ola.... Sveriges svar på alla länders tuggummipop

Rongedal vart ju sjukt sköna, sjukt musikaliska!
Sanna Nielsen överraskade positivt på mig ikväll!
Har aldrig vart en fan av henne innan, men denna låten va GRYM!

OJOJOJ

(Herregud vilken analys)

Och förresten!
Jag är hemma =) Duktiga mig!
Har hyrt film som jag ska kolla, sen blir det sova...
Upp o ut o gå, och sen ägna dagen åt plugget...
Antagligen en tröstpizza imorn me!


Puss o så....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0