Helgen

Helgen var bara så bra!
Konserten var grym! Helt underbar!!
Blev nog både en och två a.d.i.d.a.s looks där *haha*
Låtarna var i världsklass!
Jonathans röst är så otroligt iskall!
När han kör en sån låt som "kiss", obeskrivbart ögonblick!
Reginald på bas...
Människan är så jävla cool, så det finns inte i denn värld!!!



Kvällen fortsatte med käk på McD -we loooove MC-
Sedan till Dancin Dingo för att träffa lite galna Gbg-människor =)
Riktigt riktigt kul kväll/natt...

Och hemskjutsad blev man oxå =)
Thaaanx* vet inte riktigt om jag hade rett ut alla spårvagnar hit och dit just då!

Lördagen va me bra!
Runt runt på stan, mestadels Nordstan.
Lewi som sjunger lite i affärer *hahaha sjukt underhållande*
Ofta det är kö in på systemet? Jo tydligen en lördag på Nordstan klockan 14.
Haha, vakter som står o slussar in folk!
Aja är man i storstan så är man!

Sen lite engelsk fotboll på avenyn!
Jag måste börja tippa! Inte för att det gick sådär överdrivet bra i lördags med min tiprad, men kul va det!
Finns det nå softare än att sitta o ta en öl o kolla på fotboll *aj lajk*

Kvällen blev det middag som tillagades av värdparet Mr Kissis o Mr Lewi!
Utsökt måltid!
Sedan kom lite gammalt Kalmarfolk, Zkum, Kidde, Jim, o sjukt många djupa diskussioner där alltså ;P
Ut på stan o till nå ställe som heter Kellys, där stannde vi i en HEL öl :P
Sedan så blev det hem o nana kudde, för då vart jag sliten!

Söndagen... var slapp!
Sanna kom o överraskade Freddan, det var kul!
Sedan tog jag en fika med min husband, och han kan ju för övrigt va bäst!
Ett EGET plektrum från Korn konserten =) =) =)
Det ska ramas in med min biljett!
Thanx bejbi*





Nu har man en helvetesvecka framför sig!
Hemtenta till fredag och omtenta på lördag!
Det där med sömn är överskattat va?


Våldtäkt i Kalmar i söndags med!
Kanske inte ska vara så obrydd o gå hem själv längre...
Som sagt, senast förra helgen stannade en bil, inte överdrivet spännande när man går själv en lördagnatt klockan 03.30!! Kan ju va lika bra, så kan jag använda min bil, o inte dricka =) Lite bättre resultat inför sommaren då kanske!


Åh, tänk om du hade gått en annan väg
Eller inte vart så korkad och gått ute själv
Du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta
Det måste va' ditt fel
Det var aldrig ditt fel

De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas

Jag vet vad han heter
Jag står med ett gevär
Jag ska spendera mitt liv
Och ta tillbaka allt som är ditt

//Säkert!



Kommentarer
Postat av: sanna

Snart helg igen :)

2008-02-05 @ 10:24:27
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0