I'm good, I'm gone...

Sista bloggchecken ikväll*



EMMA ringde idag*
Åhh jag blev så lycklig!
Hon o jag har verkligen sån connection så att det spelar ingen roll om vi inte hörs på några månader, vi vet ändå alltid var vi har varandra, o har ALLTID 100 saker att berätta för varandra, även om vi träffades igår! Love her♥

För övrigt känner jag att jag har blivit relativt mycket ifrågasatt på senaste... Vad jag gör, hur jag gör, varför jag gör etc etc... Till det har jag ett oerhört bra svar:

Jag tänker inte be om ursäkt för hur jag har lagat det som NI har trasat sönder



Imorn är det ös me Norrlidsgänget *yäääääh*
Kärlek till er


                                 image34                                                               image35

Kommentarer
Postat av: Machuna

Hade gärna gjort er sällskap in da norrliden. men alltid e det ngt! *suck*

2008-02-28 @ 23:46:16
URL: http://machuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0