Lika glad idag*

Klockan är 09.33 och jag har REDAN hunnit med en hel del (?!)
Jag har hunnit ett BodyPump pass... Gjort en smoothie *mums*, hämtat tvätten... o ja det va nog det =)

Solen är framme här idag!
Himlen är knallblå!
Mitt sinne är lätt!

Så skööönt! Var hos Tilda igår och tog en långpromenad med henne o Trojis....
Mycket snack där, o det tycker jag om! Väl hemma så hade Tildis gjort en "lista" på vad hon ska göra för att må bra... Den innehöll mycket träning, men även en annan viktig sak:

Umgås med de kompisar som får mig att må bra!

Det är verkligen så himla viktigt om man tänker efter... Jag vet själv att jag kan vara trevlig och faktiskt göra onödigt mycket bara för att få bekräftelse av någon, o det känns ju väldigt dumt! Varför är den personen så viktig för mig? Det är inte som att denne någonsin har fått mig att må speciellt bra, det som den däremot lyckas med är att få mig väldigt osäker på mig själv... O det lyckas jag bra med själv, jag behöver ingen extra person som pushar på mig för att få mig att må ännu sämre...

Jag vet var jag har mig själv, och sen om det är helt fel i dennes värld, sååå? what?
Orka bry sig om allas åsikter!

Alla gör vi misstag, men jag måste få deala med dom själv, och inte ha någon som trycker ner mig extra...

Fuck I'm strong!

Helgen kommer bestå av ROCK och melodifestival, skum blandning, men... JAG är en skum blandning!

Ha en bra dag bejbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0