Shit Tjena...*

OMG!
Jag är så himlas TRÖTT!
Suttit FEM timmar i bil idag!
Från Vetlanda till Norrköping, från Norrköping till Kalmar...
Jävla farande!

Helgen har vart lugn... EN HELG TILL! (?!)
Jobbade i fredags, tre timmars guitar hero efter det!
Jag är GRYM!
Seeen, blev det sängen kudden!

Lördagen va najs!
Promenad ner på stan...
En kaffe o en MASSA tjöt!
Sen racing på stan!
Jag har övat på att köra barnvagn och låta som en mc i flera timmar, så även det är jag GRYM på nu :P
hihihi*

Kvällen 50-års fest! Det är röj på vår släkt :)
Lugn va jag, o avslutade på UP...
Var kommer allt folk ifrån!?
OMG jag ÄR gammal!

O idag har det bara vart ett himla bilåkande!
Meeeen! Bra dag....
Kul att träffa Jan... Skönt att se att han faktiskt lever!
Mickis bor för övrigt himla himla fint!

Jag vill verkligen ha större lägenhet!

Nu ska jag gå o lägga mig o läsa...
Bara slappa :D

Puss o såå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0