SJUUU sorters apa...

HAHA!
Har någon missat "nycirkusartisten Katla" i Mammas nya kille...
Alltså humorprogrammet på P3...
"Åååh vi äter apa, vi äter apa"
Gå in på P3 o lyssna på det! HAHA askul!

Hmm, satt o funderade lite på helgen innan...
Vad är det med flickvänner egentligen?
Som på kära utposten (Vetlandas ENDA dansställe) i helgen...
Jag ser ett "ex" till mig, och antagligen har dennes nuvarande flickvän sett mig för hon formligen SLÄNGER sig över honom! (Precis som om jag skulle springa fram till honom o röva bort honom?! Eh nej!) Då tänkte jag i mitt stilla sinne: jag hälsar på honom lite senare, när det verkar vara lite mindre spänt....

Efter lite tjafsande dom emellan, så ska hon tvunget ha me honom till dansgolvet, o såklart ställa sig jämte mig o mina kompisar o dansa loss... Händerna på henne, blicken på henne, annars.... Haha, jag börjar nu le lite, för jag kan verkligen inte hålla mig från att skratta åt detta osäkra sätt! Vad tror hon kommer hända om jag säger "hej" som man brukar göra när man känner folk.... Inte vet jag?! Grejen är att även han har sett mig, men han kan inte heller komma fram o hälsa....

Vad är det med folk!? Kan dom bara vara ens vänner när inte deras respektive är med...??

Samma sak med folk som måste spela någon helt annan person när de är med sina "vänner"... haha skrattretande...


Är det någon som klandrar mig för att tillbringa i stort sett hela kvällen vid Black Jack bordet, och gick hem tidigare?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0