Söndaaag*

Oj så trött jag är!
Och ändå har jag sovit till elva, från tre, och sen sovit en timme på eftermiddagen!
Sjukt trött efter min hårda vecka antar jag...

I lördags skrev jag tenta...
Det kändes som om det gick bra, antingen det, eller så har jag missförstått alltihopa?
Ja man undrar ju vad det kan va, får veta i veckan!

Var hos Sanna o Freddan igår på melodifestival =)
Amy, you go, men Krister, eh ne!
Va hände me alla röster på poodles, undrar man ju...

Sedan kareoke på olearys yäääh*
Jäkla coolt :P

Slutligen Kåren =)
Jävla fint ställe det där ;)


Idag är projektet startat,o jag är inte ett hopplöst fall =)
Hade riktigt riktigt kul däremot!

Veckan är lugnare än förra...
Skönt det!

Elle kommer på onsdag med =)
DET ska bli så kul!!

Näe, nu måst ejag sova lite mer

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0