tell me this night is over....

Onsdag!
Idag har Lina vart här o hälsat på!
SÅ HIMLA LÄNGESEN! ÅR!
O det märktes! Vi var nog inte tysta mer än 10 sekunder under 5 timmar!
Så himla kul att träffa henne igen!
O hon är så lycklig, o jag är så GLAD för det!
Wiiie* Jag blir lycklig när mina är lyckliga!

Ellos skulle me kommit, men blev inte så :(

Imorn är det alla hjärtans dag...
En dag för att sälja skräp eller ej, den finns där...
Och, as usual, så är jag själv...
Dock känns det inte så hårt, det känns inte hårt alls!
Relativt nöjd med min situation, precis som den är!
Dock kommer den kanske bli förbättrad, o inte mig emot ;)

Jag bara ler o hänger på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0