What about göteborgare?

Vad är det med Göteborgare!
Aningen sent i mitt liv har jag upptäckt deras charm!
Om det är dialekten (som får en att le jämt) eller den charm som de flesta Gbg:are har, kan jag inte svara på!
Hur eller hur, dom går hem hos mig :)

Tur för mig att mina planer är att flytta till Gbg inom ett år :)
Tänk o gå runt bland charmiga människor HELA TIDEN!
Hejja mig, jag komer bo i himlen!

När jag va uppe sist i Gbg till exempel!
Hade ju så himla kul!
Visserligen var ju nu inte alla göteborgare, men det verkar som om Gbg är nån sorts mötesplats för sköna människor :D
Tänk Björn Gustavsson till exempel!

Sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: machuna

då är vi två.. Men håller på mitt norrlänska och gotlänska .. :) Då sysn vi i GBG malin.. för dit ksa jag med..

2008-02-17 @ 15:45:39
URL: http://machuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0