Ångest på den....

Åååh gud, det första inlägget på det nya året, hejja va speciellt.... Eller näe inte alls!
Denna dag känns som en HELT vanlig tragisk söndag!! Förutom att Ivanhoe visades ;)
1 januari 2008
Näe det känns inte...

Jag hoppas hoppas hoppas att jag hade fel i mitt förra inlägg, för om 2008 kommer va som nyårsafton så låser jag in mig någonstans och väntar på nästa nyår! Good lord, det var ingen höjdare!
Nog om det

Har verkligen hittat min drömman
Magnus Betnér
Han är fulländad, så är det bara!
Såg hans show nu: inget är heligt. Han har ju så skön syn på saker och ting! Fan så bra han är!
Finns det fler som han? Träd fram ;)

Nej mina vänner!
Nu blir det sängen för min del, hem till Vetlanda imorn igen.
Begravning på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0