Hejja mig!!

Söndag...
Söndag...

Skön dag :)
Bara inte gjort något alls...
Eller en inlämningsuppgift, men inte mer än så :D

Vart på bio ikväll :)
Me Säääännääää*
We own the night
, tycker den va bra :)

Fredagen var väldigt väldigt lugn, pluggade på tentan som jag skrev i lördags!
Har ÄNTLIGEN fått upp mitt tentaflow igen!
Skrev tentan på två timmar och det kändes ändå väldigt bra, nästan bättre än när jag sitter 3,5 timmar och kommer på mig själv med att sitta o stirra i genom fönstret i en kvart... Jätteeffektiv!
Tror det beror på att det börjar ordna upp sig för mig... Allt med mormor, vänner till familjen, pojkar, missförstånd och massa allmänt strul...
Har ett skönt flow på vardagen nu :)

Var en sväng på stan efter tentan...
Sen inflyttningsfest på kvällen hos Sanna o Fredrik :)
Så himla roligt!
Maten var jätteuppskattat *sanna o jag är bäst*
Lekarna var jättelyckade *och så klart vann LAG MALIN*

Sen kåren efter det, o där va det som vanligt :) *skönt det*
Tessan o jag hann även med en efterfest @ Melrose...
Dock tog jag mitt förnuft till fånga o traskade hem 03.30 *and that was that*

Älskar för övrigt folk som ska ha alla dörrar öppna, både ha och äta kakan så att säga... Meeen nån gång lär man sig av sina misstag och mirakel har hänt, jag har lärt mig! För en gångs skull... :)
Tänka sig, att Malin herself skulle ta sitt förnuft till fånga innan folk har försökt dunka in det i huvudet 50 gånger!
Wohoo kakpoäng på det!


Nu ska jag sova!
Koncernredovisningsföreläsning imorn!

Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0