INSOMNIA

Är numera inne på min 30:e vakna timme...
Kunde inte sova inatt... alls!
Dels har min mage spökat ordentligt (kan tänka mig att min första magkatarr är på gång), dels så har jag haft nåt huvudbry som gjort att jag inte kunnat somna.
Hela kroppen har vart fyllt av obehag!

Gick o la mig vid elva, låg o läs och var allmänt rastlös, vid ett ville jag verkligen somna. Lyckades till slut vid två, men det varade i ungefär 5 mintuer. Vaknade på grund utav en mardröm :(
Drömde att jag låg i min säng o inte kunde sova, plötsligt öppnades toalettdörren och jag hörde hur det spolades. Sen stod en man vid min säng och pratade, jag tänkte fly, trodde verkligen det var på riktigt!! Men jag kunde inte röra mig, jag kunde inte ens vrida huvudet eller vicka på tårna! Sån oerhörd hemsk känsla! Vaknade med ren och skär skräck i hela kroppen!

Med denna känsla kvar i kroppen fick man ju gå upp, dricka lite mjölk för att försöka lugna magen, som inte alls ville bli lugnad.
För att inte vara kvar i tystnaden så la jag mig framför tv:n... Och där låg jag klarvaken till 06.30

Har fortfarande ont i magen, och ska försöka sova lite nu...
Är så trött....

Kommentarer
Postat av: ina

ÅÅh jag tror att det är han som är din DRÖMkille ;) Om man får va lite amatördrömtydare här då va, så betyder din dröm att du behöver en RIKTIG karl i ditt liv =) me o ragga? ;)

2008-01-12 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0