The scientist

Söndag kväll...
Då igen....

Hur kommer det sig att man hela tiden försöker för mycket!
Man vill så otroligt gärna att det någon gång ska gå bra, så man försöker o försöker o försöker till det helt enkelt blir FÖR mycket! O när man väl kommer till den punkten av insikt, så inser man att man lika gärna kan vinka hej då på en gång...

Äsch, fuck it...
Kommer nog aldrig riktigt förstå mig på det här med relationer o allt som hör till! Det är fan alldeles för komplicerat för att jag ska förstå!
Samtidigt som det fascinerar mig mycket.... Det är otroligt mycket jobb bakom en relation! Uppoffringar! Dock tror jag att det är värt det...
När det väl allt stämmer, när man väl vet det... då


kommer det vara värt det... Det är jag fullständigt övertygad om =)

Det är det redan :::









Kommentarer
Postat av: Tezzan

Fiiiina bilder baby!!!

2008-01-23 @ 18:52:57
URL: http://tzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0