Underläppsförstoring DE LUXE

Har vart hos tandläkaren nu o lagat hål :S
O bedövning i typ hälften av underläppen, så det är typ lite sne :)
Haha, hänger inte riktigt med när jag pratar!!

Ska på stan idag o shoppa jeans me Angie!
Får se hur det går, alltid lika spännande.
Speciellt när jag säger såhär till butiksfolket:

-Jag vill ha ett par jeans, gärna mörka, inte låga, men inte höga, och absolut inte stuprör, och gärna någon modell där mina lår får rum, men inte utsvängda, alltså dom får typ gärna vara raka... Så dom är snygga till stövlar, innanpå och utanpå, och vanliga skor...

Fix that :P

För övrigt kan jag ha fått den mest nedvärderande raggningen i lördags!
Här är man på väg hem från efterfesten i lördags natt, lite såhär allmänt tankfull.
Ja, då stannar en bil jämte mig o vevar ner rutan:
-Heej, vackra tjej, vill du åka bil!

WHAT!?
Vadå "vill du åka bil"!? Nörd! Vem försöker ens ragga upp en brud 03.30!? Seriöst, det är värre än 01.55!!
Det har även kommit till min sinnesverksamhet att han kanske trodde att jag var prostituerad, folk kanske inte går ute så sent själva en natt? Eller? JO! Äh, den tanken är redan borta!

Antagligen var han bara en sorgligt pinsam och desperat själ!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, vilken oerhört inspirerande raggning han körde med där. Tror du att det går bättre för mig om jag säger "Heeey, wanna take a ride on my bike?".. Fast jag lovar att jag INTE ska köra med det ngn gång what so ever i hela mitt liv! Och OM jag gör det och du är i närheten..snälla hindra mig! Han var nog precis som du säger en sorgligt pinsam och desperat själ... precis som jag =D

2008-01-29 @ 22:07:04
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0