Between the bars

Between the bars med Madeleine Peyroux är oerhört värt att lyssna på...

För övrigt så sitter jag här efter jobbet med ett glas rosé och känner mig lite weird...
Är i en jobbig mellanperiod har jag insett...
Vad ska jag göra i höst?
ÅNGEST!
Söker jobb som en toka, och har vart på en intervju, som gick dåligt... Väntar mest på mail som innehåller texten: Tack för din ansökan, men...
Åhh jag vill inte göra det här mer!
Jag vill få ordning på mitt liv! Större lägenhet, ett schysst jobb, där man slipper jobba varje kväll o helg... Kalla det Svensson-liv om ni vill, men jag tror minsann jag är i behov av ett...
Att flänga runt i Sverige o säsongsjobba är nog inte riktigt min grej...
Bra eller dåligt... Ja jag vet inte...

Den som lever får se helt enkelt...


Känns bara så jobbigt att inte ha kontroll! Jag är en kontrollmänniska som vill veta vad som händer helst 15 veckor INNAN det händer! Åhhh!!!

Näe... Imorn blir det tvätt, sola, plugga på golfprovet, köpa present till min älskade syster... och även en uteservering på kvällen o ljuga en del ;)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0