Music feels better with you

Måndag o jag är tillbaka i Kalmar....
Helgen har bestått av en kväll på Byttan :) och jobb...

Åkte hem till Vetlanda igår, för att fira min underbara syster*
Är alltså nu i Kalmar igen...
Tänkte ta en golfrunda på korthålsbanan, men insåg att det är rätt skönt att bara vara hemma...
O som min underbara mor sa "det är inte så konstigt att du vill ha tid för dig själv, du har vart själv så lång tid, o nu när du inte är det längre, så vill du ta vara på din egna tid". Oerhört klok mor :)

Har köpt säsong två av Greys Anatomy, så jag sitter som klistrad framför den :)

Ska åka o köpa lite käk nu och vänta på kvällen =)
Känns bra!
Puss å häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0