NOT the end!! =)

Allt är relativt!!
Jag tror att man väljer att se allt positivt eller negativt...
För en gångs skull ska jag gå wild and crazy och se det positivt...

Det är inte slutet...

Man vet aldrig vad framtiden döljer, och vem vet, om kanske 5 år, när man har gjort det man vill, sett det man har velat se, kämpat för det man vill ha, då... det är DÅ mina vänner, som den magiska tiden kommer!!
Det är då det kommer bli bra... Det är kanske då vi träffas igen... Vem vet... Eller så gör vi inte det.... Vem vet?

Jag vet att det låter otroligt naivt, men jag väljer att se det som att: bara för att man skiljs åt nu, behöver inte det betyda slutet för all framtid....
Det kanske faktiskt är meningen, och då upptäcker vi det!

=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag brukar också välja att se det så, men efter ett tag inser man att han faktiskt inte är mannen i ens liv. Ja helt plötsligt är man tillbaka på ruta ett utan att ens uppmärksamma hur det gick till. Är det inte så? ;-)

2008-07-22 @ 18:22:40
Postat av: Malin

Näe så behöver det inte vara...

Tänk om han faktiskt är det? vem vet?

Men som sagt, då märker jag det...

Just nu vill jag bara tro att det som är menat att hända, kommer att hända...

2008-07-22 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0