Sommar o sol

Herregud vilken vecka med bara sol sol o sol!
Tillbringade en av dagarna på Böda! Otroligt najs!
Sen, tro det eller ej, fick min mor o syster med mig ut på en cykeltur på tre mil!!
Herreguuuuuud va trörr jag va sen!

Jag har även vart på Lars Winnerbäck här i Kalmar =)
Vilken man han är Lasse!!
Såg även Miss Li!
Oerhört glad musik hon gör =)

Innan konserten va jag på stan en stund, o höll på att springa in i Lasse!!
Mitt på ljusa dagen!
Hann även med att träffa Martina Haag och få hennes nya bok signerad =)

Annars har jag dra mig i benen bara jobbat!!
Nu är jag inte ledig förän söndag!
O då är det heldag me SANNA =)

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja å vilken heldag vi ska ha sen!!! sjukt laddad!!

2008-07-30 @ 14:36:57
URL: http://sannaforsmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0