What planet are you on?

Jobbe o jobbe....
Tänkte ju ta en välbehövlig fest igår... Men ikke!
Blev till att åka o sussa i stället, slutade ju inte förän 24.00...

Ikväll är det Diggiloo på jobbet... 6 000 har köpt biljetter...
Herregud!
Supé är det som gäller i alla fall... Sen är det själv showen...
O sen är det efterfest... Undra vilka som är på den?
Lasse Holm va på jobbet igår o käkade.... Han va väl där o riggade eller nå??
Han tyckte i alla fall att maten var TOPPKLASS!
Yes and yes!

Börjar vid tre idag, men är nog lika bra att åka snart, har ju tydligen någon grindvakt som man måste identifiera sig för, för att komma in! Hihi VIP för att jobba, se där ja! Händer ju inte så ofta i min värld!

För övrigt har jag en undran... Undra om folk är så handikappade när det gäller empati, så att de inte förstår när det inte är tillfälle att skoja om saker o ting? Som när man t ex är heartbroken, så är det kanske inte tillfälle o skoja om det??

suck, folk!


Näe mina vänner!

Häj

Kommentarer
Postat av: Anna

Upp med hakan Malin :) du är ju fasen VIP på ditt jobb. haha händer inte så ofta på mitt äldreboende. haha :)

2008-07-17 @ 13:18:31
URL: http://annasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0