Hejja pubrunda

Det var ju då meningen att det skulle bli pubrunda igår...

Det som istället hände var att vi fastnade hos Tildas jobbarkompis Calle o drack en massa vin och shottade alldeles för mycket Tequila Rose... Man kan ju säga att det känns i huvudet idag!!

Vi hann i a f med en pub, KM. Sanna blandade ihop en najs drink, men jag insåg efter några klunkar att jag inte behövde mer, så vatten blev det för mig det sista... Lika bra det!¨

Var i a f en rolig kväll =)

Just det ja, jag hade inbrott i bilen häromnatten... Dom tog ingenting, tror jag inte, jag glömde kolla om mina inlines ligger kvar, ska ner o kolla det sen =(
Idioter, lönt att göra inbrott i en bil som har en stereo från 1800-talet... Är det inte idé att kolla upp vad som finns i bilen INNAN man ska göra sig besväret att ta sig in i den?? FOLK!

NU ska jag göra mig i ordning, ner på stan o möta Sanna o Freddan =)

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0