Dagen är slut =)

Mycket produktiv dag om jag får säga det själv... O det får jag!
Imorn är det fredag, och det är HELG :D
Meeen, det kommer definitivt inte märkas...
Ingen fest, utan bara mys =)
Mys i Norrliden me Tildus o Sandraaay*

Måste sitta på bibblan och göra min enskilda uppgift med :S
ÅH DEN ÄR JU SÅ FUCKING TRÅKIG!
Läsa igenom vårt arbete med, förbereda min presentation...
OMG, presentationer är verkligen inte min grej!
Och efter min black-out förra gången, så är jag inte jättepeppad för det :S
=(

Hualigen! Kanske får öva på Sandy o Tilda ;)
Workshop kanske? :P

Nej mina vänner nu blir det diska, sen ska jag nog sova... Imorn MÅSTE jag upp, och ut och gå!
Vill ju faktiskt kunna visa mig i bikini i år... Inte för att jag någonsin kommer göra det i Vetlanda, men på Öland jajjamän!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0