Die M.....F..... Die

Åhhhh! Haaaaaiiiiaaa*
Jag hoppas ni förstår att det var ett karateljud!
Nyss hemkommen från min combat, o jäkla vilken energi jag hade idag!
Slog, sparkades, knäades och höggs som aldrig förr!
Jag bara älskar detta pass! All aggression som man lyckats samla på sig, blir som bortblåst och ut ur träningslokalen stiger en oerhört utmattad men mycket lättare till sinnet Malin!
Snygg start på en ny vecka!!

Har precis stoppat i mig min smoothie, gjord på lättyoughyrt, jordgubbar och fullkornshavregryn, och till detta ett päron!
SJUKT MÄTT!
Havregryn är ju det bästa!

Kvällen ser ut som följer:
-Låååång dusch
-Köra igenom min presentation två-tre gånger
-Åka och handla naturgodis (nej, det blir inget vanligt godis, inte när jag inbillat mig att min träning faktiskt har gett resultat)
-Till Sanna o kolla film


Bäst att köra igång!


(OH! Jag har kommit på att jag vill gå på dejt, med vem spelar inte så stor roll, utan mest en dejt för själva dejtandets skull. Eller det får ju gärna va någon av lite intresse liksom ;) . Den får gärna vara traditionell med middag och film, så himla spännande med förväntningen!! Just nu är det bara dött-dött-dött på den fronten! Ge mig lite loooove ;))


Love♥


Kommentarer
Postat av: Linda

ojoj, den där smoothien lät inte helt fel!! recept please! =)

2008-03-11 @ 00:15:19
URL: http://paerlan.blogg.se
Postat av: machuna

Jag skulle oxå vilja gå på dejt. Tror fan jag aldig varit på en sådan... *Suck*

Msåte nog skriva mig en kontaktannanons.. :P

2008-03-11 @ 13:23:46
URL: http://machuna.wordpress.com
Postat av: Tilda

haha ja dejt, det vet i fan om jag varit på nån heller! :) Ska vi nog kunna fixa ihop nån t dej i helgen! "Hej, det här e malin, vill du gå på dejt med henne på onsdag?" ;)

2008-03-11 @ 20:43:59
URL: http://ladymidnight.wordpress.com
Postat av: Malin

FAN, vi lantbrudar är svältfödda på dejter!
Jag ska börja dejta!
På en gång ;)

2008-03-11 @ 21:26:09
URL: http://mallansblogghos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0