Effektiv vettni ;)

Men HEJJA mig!
På riktigt idag!
Tränat mage 30 minuter, kondition 20, och som jag sprang!!
Sen fika me Sanna o Anna =)
Funderade på att köpa skor, men skippade det..
Åkte till köpstaden på Öland i stället!
Men hittade inget där =(
OCH FÖR ÖVRIGT: VAD har hänt där?! VAR är alla skor!?
Eller rättare sagt, alla SNYGGA skor!?
Man undrar ju!

Sen hem o dö framför tv:n o top model...
Varför åker alltid fel brud ut?
Har strykit o lagat mat med!
Det jag INTE har gjort är att plugga... Inte på hela dagen!
hihihi*

Nu ska jag upp till Tilda o Sandy, eller snart i a f...
Upp o hänga me girlsen =)


På lördag, smäller det =)



McDreamy, Mr Big... Dom där... Jobbiga





Köpa säkring - missade det =/
Köpa spolarvätska -
check
Kolla olja - check
Städa skrivbordet - check
Dammsuga - check
Stryka - check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0