I DID it*

Den där föreläsning vi hade idag...gick över all förväntan!
JAG KAN!
Lite högre puls än vanligt, men det gick bra =)
Så, nu är man äntligen av med det!!!! =)

Fick grym energi av det, så har vart o tränat styrka en timme idag, och även vart ute o gått/joggat med Sanna en timme! Så duktiga vi är ;)

Ligger i soffan ikväll och kollar på Gossip Girl*
Usch jag är bara trött idag*
Trött o slö efter mina träningspass

Imorn ska jag vara duktig...
Har jag bestämt!!!
Fylla på spolarvätska på bilen, byta en säkring på densamma, träna mage, köra kondition, träffa Anna o Sanna, läsa lite om vår nya gruppuppgift och slutligen ska jag spela lite på Kåren*

Näe tillbaka till soffan!
Kommer sova så gott


Kärlek♥


Kommentarer
Postat av: Machuna

så bra att föreläsningen gick bra :) ja det är ju verkligen gött att pusta ut efter en sån sak.. Kan verkligen ta musten ur en.. men skölnt att det gick bra..

2008-03-11 @ 21:44:14
URL: http://machuna.wordpress.com
Postat av: Tilda

Bra där Malin! Duktigt att du orkade dej ut å springa efter mä!! :D På lördag gäller de :P

2008-03-12 @ 09:03:07
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0