I'M ROYALTY*

OJ vilken kväll!
SATAN va kul det var, rakt igenom!
Börjar med middag på Olearys, mums!
Oxfilé med bakad potatis slår inte fel!!!
Tilda o Sandra ska ju såklart vara sena, fyllon :P
hihi*

Sen börjar festivalen, och vårt bord, som såklart har pluggat in alla texter och melodier stenhårt, sjöng och dansade till varenda låt (förutom I love Europe, eller Sandra rockade lite där).... Resten av Olearys satt o smuttade lite på sina öl och visste inte riktigt vad dom skulle göra... Skulle dom klappa eller sjunga med eller inte?? Typiskt svenskar att inte kunna göra nåt "crazy" om dom inte är aspackade. Fick till slut med oss ett annat bord när det gällde klappningen... Hejja dom!
Vann rätt låt då?
Kanske!! Min röst ligger ALLTID på Linda Bengtzing, men låten är ju inte dålig. O Pirelli kommer såklart slå stenhårt i öststaterna, det tror jag...


Sen var det KAREOKE i full gång!
Lite mix-up där med namnen, men det gick ju ändå! Kan ju bara bli rätt när man sjunger "poison" :D

Vidare till Kåren och rocka loss där! Kul som alltid! =)
Och speciellt när Galenpannorna är med! Vad som helst kan verkligen hända!

Nu blir det tvätta och ner o hämta bilen, o ikväll ska Sanna o jag baka bullar!
MUMMA!

(OBS! Mina röda pumps gjorde såklart succé :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0