Jag kan va vild...

....å stanna hela natten*
Meeeen GRYM låt!
Sjukt peppad inför Melodifestivalen!
Man undrar ju hur det hände?
Jag var ju en total hater av allt som hade med Melodifestivalen...
Skyller på min mer feminina sida, Sanna, där :P

                                                         image47

På lördag blir det i alla fall Olearys, 5 tjejer, mat, massa vin, Melodifestival, och efter det KAREOKE :D
Hejja oss*
Längtar otroligt mycket till lördag!

Min nackspärr har kommit tillbaka :(
Fast nu är det på vänster sida?!
FAN! Men nu skiter jag i det, det får göra ont, jag SKA träna ikväll, combat!
Imorn är det fredag... o jag är ledig??
Vad ska jag göra då?? Hade jag haft pengar hade jag verkligen shoppat!
Men ska väl sova ut ordentligt imorn.. annars så ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0