Lite uppdatering

Nu vet ni!
Halva dagen avklarad o jag är FAN produktiv... eller? ;)

Besiktningen gick ju som smort! Inte ens min framruta behöver jag byta!
Avgasröret läckte lite, men är inte det coolt ;)
Inget återbesök i a f :)

Ner till naprapaten, in där på bänken...
Var fel, konstaterade han!
Min muskel på höga sidan ville inte ge med sig, så lite knak där o lite knak här...
O nu sträcker det inte alls lika mycket!
Dock är muskeln varm! Varför är den det mina kära friskvårdare??

Väl ute därifrån, nöjd och glad... Ja vad möter mig då!
EN P-BOT!
BAAAAJS!
"Emot tillåten färdriktning"       WHAAAAAT?!
Vad är problemet! Vad spelar det för roll om jag står i en parkeringsficka mot fel håll?! Det ärju liksom inte som att jag blockerar en sida av vägen! GAAAH!
Som hämnd tänker jag inte betala förän jag får en påminnelse, man får ingen påminnelsekostnad, för då får jag räntan på dom pengarna i några fler dagar i a f! Himla skit!

Så numera i mitt korta men ack så härliga liv har jag fått TVÅ parkeringsböter! Och kört ner två bilar i diken (OBS det var snöigt)... Det hör ju inte hit egentligen!

Har precis kommit från föreläsning, boring! Så jag gick o scannade (JAG KAN) in mina betyg för idag ska jag skicka upp min ansöka till Grant! Håll allt som går!!!

Nu är det mat, lyxmiddag a la makaroner och korv, tomat och gurka!

*Making enemies is good ;)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0