Lyckorus*

Så FORT solen börjar titta fram, gräset blir grönare, kläderna blir tunnare så blir jag den gamla vanliga Malin*
Hon som aldrig har långt till ett leende, hon som ser allt det positiva, hon som mår bra!!

Inte gnällMalin, som det är synd om, som är ensam, som har mycket i skolan, som inte har några pengar...


Ååh vad jag ÄLSKAR detta vädret!
Jag blir SÅ lycklig!
Känenr verkligen ett stort lyckorus inom mig o hade jag vart Ronja Rövardotter så hade jag ställt mig o skrikit högt och länge!!
Jag mår SÅ bra!
Snart examen, fortfarande singel (I don't giva a f*ck), snart börjar jobba =)
Ohh me so happy*

Sköna låtar för tillfället som får en på ännu bättre humör:
Thin Lizzy - Whiskey in the jar
Hellacopters - Toys and flavours

För övrigt 15 dagar kvar till Elmia, första officiella vårdagen ;)

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0