Part:A

JAAAA!
Sanna o jag ska gå ut :) :) :)
Jag blir så glad!
Sanna o jag, we rock liksom!

Ska först upp till mina fina Norrlidsflickor, Tilda o Sandy!
Sviker deras myskväll, I'm so sorry girls*
Ska upp dit o äta lite o kolla på Let' Dance...
O jag ska dricka vin samtidigt :D Haha* undra vem som kommer ha mest kul  ;)


Imorn så ska jag praoa hos Sanna ;)
Haha, rycker in lite extra på KM med Sanna imorn, ska hjälpa henne med en beställning!
Ser fram emot det, ska bli så himla kul!

Nej mina vänner, ytterligare lite plugg sen är det locktång fram ;)

image44

Sanna o jag på Grabbarna Grus, Aiya Napa 2007
(förresten ser ni hur vuxna vi är och håller fingret över flasöppningen, inga drugs ner där inte)

image45

Sanna o jag på en strandfest Aiya Napa 2007
Såå brunbrända o fina*

image46

PÅ väg hem från Melodifestivalen 2008
En evigheeeeeeeeeeeeeeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0