Sjuk då :(

Himla skit!
Nu gick jag o blev sjuk på riktigt!
Borde ju anat något när ryggen spökade, för alltid när jag är sjuk så får jag ont i ryggen :(
Ont i halsen, snorig, ont i hela kroppen, speciellt i ryggen!!

Har unnat mig en helledig dag idag, för att kunna bli någorlunda frisk, och när jag vaknade idag så va jag inte pigg!
För imorn så börjar jag jobba!
Himla fina jobbkläder i år :) och ny restaurang med som är himla najs!!
Ska bli riktigt kul att komma igång igen...

Skolarbetet minskar med...
Har två veckor kvar på denna kurs, och just nu gör vi grupparbete, och jag har övergett min grupp :(
FÖRLÅT! Utbildning i två dagar, o sen går jag och blir sjuk! Får gottgöra dom på nåt sätt...
Sen i början på april är det c-uppsats för hela slanten!
Och jobb med då såklart...

Nä nu ska jag bli frisk! O där med basta!
Jobba i två dagar, sen hem och Elmia! MED SNÖ OCH MINUSGRADER, för första gången!


Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0