Skam den som ger sig

Har blivit ordentligt bortskämd av Tildis idag!
Först en långpromenad med henne o Troja :)
Sen lagar hon mat till mig medan jag får sitta o kolla på Greys Anatomy, som för övrigt var så himla sorligt!

DENNY DOG! O Izzie var helt förstörd o jag började nästan gråta (ja det är gamla avsnitt).

I vänta på Sandra så masserar Tilda mig i ett försök att få bort min nack/ryggspärr eller vad det nu är :S
Det blev bättre, börjar dock komma tillbaka lite, så får väl ringa imorn igen, så får vi se om jag får gå dit o bli behandlad. Har blivit ordentligt skrämd av Tilda hela eftermiddagen :S

TACK TILDA för idag!

Kommentarer
Postat av: Tildis

haha! Ingen fara i skogen! Hoppas det har blivit bättre idag :)

2008-03-05 @ 12:19:30
URL: http://ladymidnight.wordpress.com
Postat av: Machuna

Ja hon e bra hon Tilda. Henne har man användning av till mycket :)

2008-03-05 @ 14:04:11
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0