Skitbostadsbidrag!!

FUCK!
Jäkla skit då!
Sök aldrig bostadsbidrag mina vänner, det kommer bara tillbaka på er...
2976 kronor tillbaka till Försäkringskassan innan 15 april 2008.
Vi bugar och bockar... (OBS, det är för år 2006)

Herreguuud vad tiden har gått fort idag!
Redan 15, eller snart i a f...
Har vart i skolan sen 09 och föreberett vår föreläsning imorn!
Usch jag tycker INTE om presentationer, för hur mycket man än förbereder sig så blir jag så himla nervös!!
Blir till att öva mycket idag!!
Usch den här känslan man har precis innan man ska börja prata, hjärtat slår i 180, man måste svälja typ 300 ggr per sekund, rösten darrar...
Och jag VET så väl att jag gör det så mycket värre än vad det är!
Jag gillar ju i vanliga fall att ha uppmärksamhet, men ine då, inte när man ska presentera vad man ska kunna...

Ska även komma igång med min träning med... Kunde träna EN gång förra veckan, jäkla nackspärr (som för övrigt har gått över HELT)!! Var visserligen ute o gick en del förra veckan, men jag vill verkligen TRÄNA!!
Combat ikväll!



What have you done now - WIthin Temptation ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0