Du, jag och döden

Kents album: du, jag och döden är nog antagligen den bästa dom har gjort!
Skivan har gått på repeat i bilen nu alla dagar jag har jobbat...

Jobbat de fem senaste dagarna... Inte en dag mindre än åtta timmar... Plus det har jag skrivit på uppsatsen... Inte undra på att man går runt som ett annat lik! Men det är pengar, och det behöver jag om jag ska göra allt jag vill göra i sommar =)

Har haft Hello Sweden på jobbet nu söndag-måndag =) Grymt evenemang, sjukt välplanerat och oerhört bra genomfört! Supé i söndags, med liveband, prisutdelning och grymt bra drag!
Igår var de i Lundegård, och körde ett cowboytema. Aftershave var där och showade i cirka 1,5 timme =) Kul att se! Och tur att de tog alla gamla klassiker *Man ska ha husvagn* =)

Många timmar och sena kvällar gör att man känner sig helt seg! Och när man väl är ledig så kan man inte bara ligga i soffan o ta det lugnt, utan då är det städa, tvätta, diska o handla som gäller... åh suck!

Blir middag med Sanna ikväll på Mamas o Papas =)
Avsluta vår nyktra månad med en middag, fan va vi är duktiga!!!

ATT jag klarade det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0