Duffy - Rockferry

England producerar bra musik :)
Amy Winehouse och Duffy är riktigt bra!
Duffy har precis släppt skiva, och Amy släpper en ny snart, OM hon kan hålla sig ifrån the drugs... Vi får väl se hur det går med den saken...

Vad är det kvar? 4 veckor??
Fy fan va skönt... För just nu vet jag inte vad som händer? 
Uppsatsen rullar på fint i a f, himla skönt det! Men allt annat runt omkring? Va sysslar folk med? Antagligen så har dom grymt kul, kul det... Men jag trodde nog mer om er... Faktiskt...

Men det är kul att ni ser det som en komedi, jag unnar er verkligen att ha kul på någon annans bekostnad. Rätta mig om jag har fel, men var det inte sånt man sysslade med i högstadiet? Det här med respekt mina vänner, det finns inte i Vetlanda, och tydligen inte i Kalmar heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0