Malin är så duktig!

På att göra av med pengar!
Jaaaaaadå!
Två par byxor, ett par skor o lite smink o så...
Men sen kan man se det såhär med:
Ett par jeans, som jag MÅSTE ha, för att jag orkar inte ha mina mörka nu när det är så fint väder
Ett par typ kostymbyxor, som man kan ha närsom...
Skorna passar till min klänning som jag ska ha när jag slutar så dom MÅSTE jag me ha
Mitt puder va nästan slut, och så springer jag på lindex, o då har dom 20 % rabatt på alla isadora produkter, o bara för därför så köpte jag ett nagellack med!
Lätt som en plätt!!

Igår var det grymming middag uppe hos Tilda :)
Vi grillade (jag=grillmeister), bakade och åt chips!
GUD va duktiga vi va :)
Man får det när man jobbat hela helgen!
Så det så...


Nu måste jag verkligen ta tag i mitt himla pluggande, åååh*
Alltså ingen träning idag, bodypumpade ju igår...
Sen blir det fussball på Olles...

O imorn är det hemåk till Vetlanda för haj haj speedway*
Yes and yes!


Kommentarer
Postat av: michis

kanske syns i mon då på speedwayen hörru =) kram

2008-05-05 @ 23:12:02
URL: http://ela82.blogg.se
Postat av: !

Skönt att du äntligen har köpt smink så att du slipper låna av Sanna i framtiden. Speedway är till för homosexuella!

2008-05-06 @ 09:03:12
Postat av: .

Jag vill också se moppar som åker fort i Vetlanda. Blir det fest när miss motor kommer till byn?

2008-05-06 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0