Mina vänner....

Det är slitsamt...
Att jobba kvällar, till sent, för att gå upp tidigt och gå till skolan... O efter det åka till jobbet... osv...
Jag är trött, slut som människa helt enkelt! Tog mig därför en sovmorgon idag, och gud va skönt det va att sova 10 timmar i sträck! =)
Min rygg är helt fuckad... va på massage i vekan o fick höra att det vart kört för mig... eller när inte riktigt... men jag var mest allmänt sne... Inte bra! Men sen min massage har jag fan haft ont överallt... Men det ska väl kanske va så? Dit igen om 1½ vecka i a f....

Uppsatsen börjar arta sig! Den är väl i stort sett färdig, lite finslipning på måndag o tisdag! Så skönt!!! Herregud, äntligen färdig... 3 år, mina vänner... 3 år... Done done and done!!

Kvällen på Byttan va grym! Goda drinkar, trevligt sällskap och sjukt mycket skratt!

Seminfinalen i Melodifestivalen var otroligt underhållande... Fast utvecklingen går olika snabbt i Europa, i Tjeckien har dom tydligen inget ljud på tv:n o i "Fabios" land, kan dom inte ha varken ljud ELLER bild haha*

Det är för övrigt INTE långt till Hultan heller =)
Och examen om 1½ vecka... konstigt...


o på onsdag... håll allt som går...


puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sugen på tjejsex?

2008-05-26 @ 16:48:46
Postat av: michis

håller tummarna för dig på onsdag så får du hålla tummarna för mig :) ska bli kuuuuul o träffa dig vännen =)

2008-05-27 @ 14:54:35
Postat av: Your Gossip

Sugen på senaste skvallret inom Kalmar? Självklart hittar du det hos oss

2008-05-29 @ 02:18:39
URL: http://yourgossip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0