Personalfest =)

Igår vart det personalfest på Ekerum =)
Riktigt trevlig tillställning, med tipspromenad, budgetuppdatering, mat och en hel del dans!
Sommaren 2008 har otroliga potential till att bli den bästa*

2 veckor kvar på uppsatsen... Slutspurt de luxe!!
Imorn blir det verkligen ett ordentligt krafttag och faktiskt verkligen försöka producera lite!

Börjar golfkurs idag med...
Hmm, dom kanske lyckas fixa till min sving, så jag varken toppar eller duffar, för just nu gör jag båda!
Haha, hopplöst fall?



Hahaha, ja det är på skoj =)

Kommentarer
Postat av: Ivan Lendl

Ok. dagens inlägg lämnar mig med ett antal frågetecken. Nu namndroppar Malin året 2008. Kan man göra det? lagligt?
Vem hookade upp med vem på personalfesten? om inte annat så lät budgetuppdatering som ett partytrick som brukar gå över styr, håll i hatten!!

2008-05-15 @ 14:24:49
Postat av: Fröding Jr

vad helvetet är härligt!
I helvetet talar ingen om döden.
Helvetet är murat i jordens innandöme
och smyckat med glödande blommor...
I helvetet säger ingen ett tomt ord...
I helvetet har ingen druckit och ingen har sovit
och ingen vilar och ingen sitter stilla.
I helvetet talar ingen, men alla skrika,
där äro tårar icke tårar och alla sorger äro utan kraft.
I helvetet blir ingen sjuk och ingen tröttnar.
Helvetet är oföränderligt och evigt

2008-05-16 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0